Would you save my soul tonight?

Har bakat hela dagen idag! På jobbet alltså. Det vart tre plåtar som vi ska skära upp imorgon och sen frysa in till tävlingarna nästa vecka. Var skitjobbigt att cykla hem idag för de blåste motvind nå så inåt helvete så det gick jättesakta när jag trampade på, haha!


Hade något tråkigt och målade naglarna haha. Så nu ska jag gå och tvätta bort det och måla på nå fint istället, får se vad det kan bli förnå nu. Sen ska jag fördriva tiden på nått finurligt sätt så att jag kan få rasta hunden och sen gå och lägga mig. Jag vill sova nu!! Men ska försöka vara vaken till sju eller åtta, kommer ändå sluta med att jag blir pigg och lägger mig typ tolv då hehe.

Ska nog sätta mig och glo på teve ett tag, sen ringa min mor och göra en deal med henne. Nå som sagt, nu ska jag fördriva tiden tills jag kan rasta hunden och gå och lägga mig!



This struggle is nothing but love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0