Halva veckan har gått

Kom hem från jobbet för typ en halvtimme sen, fullt ös idag typ. Sov en hel jävla timme på lunchen och vaknade inte en enda gång, inte ens när folk pratat och knallat omkring. Haha var helt dööd. Bra att sova på lunchen iaf så gör man inte det när man kommer hem.

Nu ska jag snart äta mat, är hungrig. Börjar väl packa ikväll, borde göra det i alla fall, måste vara klar imorgon kväll med allt så.

Eftersom alla gör den här listan nu så ska jag också göra det, nån sommarlista typ eller vad dom kallade det :)

Kommer du vara singel eller ej i sommar? Nej det kommer jag inte att vara.
Hur många nyktra dagar blir det? Jag har ingen aning, en del :)
Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden? Finns ingen att vara på haha
Om man vill bada i sthlm: vart gör man det? Vet inte
Kan du tända en grill? Haha nej
Vilka solglasögon kör du? Inga alls.
Går du osminkad om dagarna? Ja, eller det beror på
Är du cornetto eller piggelin-tjej? Piggelin!
Vad är sommarens soundtrack? Inget speciellt än så länge :)
Var åker du på semester? Ska till Skåne iaf, inget annat planerat. Kanske Norge en sväng.
Andra sommarplaner? Vara ledig, ta de lugnt, umgås med folk, vara i Gävle osvosv.
Sommarens outfit? (En för soligt och varmt väder, en för rusk) Leggins och linne, annars typ mjukisbyxor och nånting
Hur håller du formen? Haha frågan är om jag gör det! Promenerar och cyklar
SPF – ett måste eller bara ruff o båg? De är väl bra att ha utomlands så man inte blir en tomat, annars använder jag det aldrig när jag är hemma
Sommarens drink? Utan alkohol så är de helt klart cola haha!! Annars något som är kallt.
Vad kör du för bikini? En mörkrosa, en grön, en orange/svart. Typ.
Gå ut i Stockholm – hit eller bara turister? Nä är väl helt okej de säkert.
Hur sminkar du dig i sommar? Bara mascara, men om jag ska ut är de lite mer.
Sommarens maträtt? Allt som är grillat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0