Andra mars

Tycker kanske det är dags för en uppdatering nu då.. Tänkte blogga från min dator igår så att jag kunde slänga upp lite bilder men internet vart så segt så jag sket i det. Inatt har jag somnat tolv, sen vaknade jag av att Christoffer kom och la sig typ fyra och så vaknade vi tjugo i två på dagen. Är på lagomt bra humör idag alltså :) Blir jättegrinig när jag sover för länge.
Jag och Jesper har lagat mat idag, brände fast utav helvete och smakade inte så bra så jag ska grilla korv i kaminen ikväll har jag bestämt. Nu ska jag göra kladdkaka men pojkarna har redan börjat så jag lär kolla så att allt går rätt till ;) Får se om jag orkar uppdatera med nå bilder senare. Kul att Christoffers dator vägrar göra styckeindelningar också...

Kommentarer
Postat av: Pernilla s

testa trycka Shift (den andra uppåtpilen..) och samtidigt Enter :) Då brukar det funka att göra styckeindelningar! :)

2010-03-03 @ 23:26:21
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0