Gårdagskvällen framför datorn

Igår kväll/natt (välj själv) var jag inne på msn och glodde på Christoffer i cam och han gjorde detsamma fast han tittade på mig, ja ni hajjar. I alla fall så gick jag på toa och borstade tänderna ett tag och när jag kom tillbaka mötte jag detta:
 


Min hund hade upptäckt datorn och camen. Hon låg och glodde på Christoffers bild och typ viftade på svansen när han rörde sig.
 

Resten av kvällen fram till läggdags låg hon bredvid mig och tittade jäättenära datorn på hans bild. När vi stängde av så vart hon helt förvånad, kollade bakom datorn, tryckte nosen mot vänstra kanten av skärmen och slog med tassen på tangentbordet.
 

Jag undrar seriöst vad hon ser när hon tittar på datorn. Undra hur bra syn hundar har egentligen? Undra om hon kan se att det är han? Hon gillar ju att titta på filmer och bilder och sånt på datorn i övrigt, men just när de är bilder på Christoffer och sånt så blir hon extra intresserad. Jag har ju en knasig hund i övrigt, hon ligger ju till och med på golvet i vardagsrummet och tittar på teve när den är på. Och på fredagar dansar hon järnet framför den och hoppar och låter när det är Lets Dance. Hon är jätteintresserad av att titta på teve när det är typ Lets Dance, Top model, Americas funniest home videos och sånt där. Skulle vara kul att veta vad hon ser egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0