Idag är jag less

Nåjo, inte för att det direkt börjar vara nå ovanligt :) Skönt hur som helst att vi bara går heldag imorrn, sen friluftsdag tre och en halv timme på torsdag och på fredag bara bildlektion och på den får vi ju komma och gå som vi vill.. Och vid tolv tror jag, så sticker jag, Anna och Lina mot Umeå! Eftersom jag vet att Anders brukar läsa min blogg ibland så tänker jag faktiskt skriva att han sa åt mig att det här kommer att bli min första bakis-agilitytävling men jag vet inte vad jag säger om det..
 
Idag har jag varit duktig och gjort klart miljöpolitiken på samhällsen (helt stört tråkigt) och så har jag gjort bort historian också. Skönt! Ska försöka börja med idrottsuppgiften om jag orkar, den ska redovisas imorrn. Sen har jag bara engelska bokrecensionen att åtminstone börja på här i dagarna.

Jag har klivit ur duschen för inte så länge sen så snart ska jag torka håret, sen ska jag dricka citronte och sen glo lite på idrottsuppgiften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0