Måndag återigeeen

Ja då var det måndag igen men nu är den snart över. Ingen söndagsångest igår iaf eftersom jag bara hade två lektioner idag, började kvart i tio och slutade halv tolv :) Och imorgon har jag hål från tjugo över nio till halv ett, skönt det med!
 
På onsdag ska jag, Anna och Lina träna för nästa vecka är det tävling och min hund har iaf inte fått träna nå agility sen september typ, fyfan hon kommer vara helt pschyko!
 

Min hund är tjåååkk och gosig, de här var i helgen när vi skulle sova
 
Blir kul att åka och tävla iaf, även om det säkert inte går så bra för hon lär vara överspeedad och då hinner inte jag med henne. I helg är det marknad, nästa helg tävling så då är vi i Umeå, sen tre dagar efter det åker jag till Gävle för då är det lov. Fan vad skönt med lov igen, det kommer nog gå rätt så fort tills dess.
Hade planer på att åka till Luleå och shoppa i april, men som det ser ut nu så blir det Stockholm istället, kul! :D Blir det inte Stockholm ska jag spara pengarna och åka dit senare. När vi åker till Umeå ska vi nog kanske försöka hinna stanna i Luleå och shoppa lite på min begäran.

Idag har verkligen inte varit min dag. Förutom att jag inte varit på bra humör så har jag mått skit också. Var ju hemma tidigt iaf, hade ont i huvudet och tog alvedon direkt jag kom hem men det hjälpte inte och vid halv fyra var det hemskt så jag gick och la mig, sov till halv åtta men däremellan gick jag upp och käkade mer alvedon, men när jag vaknade var det inte ens bra. Gick över till mamma och satt och glodde ett tag och sen blev det bra igen.
 
Nu ska jag diska undan lite för jag har bakat idag, sen ska jag över till pappa och hoppa i duschen och vänta på att herr C ska ringa om han inte är ute i garaget för länge så jag har hunnit somna :) Och jag borde plugga lite samhälls för vi har prov/förhör imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0