Maria Mena

Gud, hennes låtar har så jävla fina texter! Jag hade ingen aning om att hon kom från Norge, trodde hon var amerikansk eller nå. Jag älskar hennes låtar iaf, för texterna är så fina och genomtänkta. Hittade iaf en låt som hon sjunger refräng och bridge i på norska, låten är nån rapplåt som inte är bra men fyfan vad fint det låter när hon sjunger, hon har galet fin röst! Tycker det låter bättre när hon sjunger på norska, synd att hon sjunger alla sina egna låtar på engelska.

Låten sjungs iaf av Jaa9 & OnklP och heter Konfliktsky (konfliktskygg på svenska). Den finns på spotify och youtube, hon sjunger efter en minut och sen efter 1.55 typ.

(Refreng)
Å, jeg burde stoppe deg.
Før du fikk trampe over meg.
Å, jeg burde stoppe deg.
Før du gikk hen og såret meg.

(Bridge)
Jeg burde reist meg og se deg vri deg som en slange.
Holdt deg ansvarlig for at du har knekt meg så mange ganger.
Men hadde jeg vært modig, hadde du neppe vært til mer bry,
Men jeg blir redd når du hever stemmen, jeg er konfliktsky.

(Refreng)
Å, jeg burde stoppe deg.
Før du fikk trampe over meg.
Å, jeg burde stoppe deg.
Før du gikk hen og såret meg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0