Något som inte direkt är ovanligt

Söndagsångest är en del av söndagarna helt enkelt. Fast idag är min söndagsångest lite värre än vanligt faktiskt. Hoppas iaf att veckorna går undan så att det snart är lov igen fast det är väl inte så troligt, men faktiskt så brukar ju veckorna gå fort mellan sportlovet och påsklovet. Nåja, mitt "helgschema" är iaf så planerat som det kan bli, så helgerna fram till påsk lär gå fort.
 
Idag har vi ätit hos mormor och morfar och tittat på ännu mer film från när jag var liten. Det är kul att se, jag var jäkligt bestämd haha. Sen hade dom hittat mitt band, det är inspelat 05 då jag, min bror och en kompis klädde ut oss och spelade in och lekte och hade oss, fyfan vad jag skrattade, vi måste ha haft grymt tråkig och en livlig fantasi. Bara jag får det nerbränt på skiva så tänker jag fan dela med mig av det för dom som har dålig humor kan säkert skratta åt det en gång eller två ;)
 
Jag sitter här med handduken runt skallen, duschat för en halvtimme eller en timme sen kanske och det här inlägget har väl tagit en halvtimme att skriva för egentligen har jag ju som inget att skriva. Ska fortsätta sociala på msn, tidig uppstigning imorgon trots att jag börjar kvart i tio för hunddjuren måste rastas innan bussen går.
 

Min kärlek, världens finaste kissemiss :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0