Mormors födelsedag

Igår gick jag och la mig tio i nio, sen vaknade jag tjugo över sju imorse. Har sovit tio och en halv timme, grymt skönt men var ändå sjukt trött idag, sov två och en halv timme när jag kom hem från skolan!

Jag är förkyld/allergisk nå så inåt helvete, hatar när jag kommer till mamma och speciellt när jag har varit i Gävle för jag blir så sjukt allergisk mot hundarna och det är värre när jag kommer därifrån än när jag kommer från pappa. Och eftersom jag aldrig tar min medicin så blir det inte bättre men jag vill inte ta den för jag nyser ännu värre av den så till slut får jag ont i hjärtat. Så jag har fått massa allergitabletter att prova nu, fick två av morbror igår och har tagit en men tyckte bara den hjälpte några minuter, sen har jag fått en tio stycken av mormor idag som jag också ska prova.

Idag var jag och Sara på stan, köpte underkläder, nagellack och var på apoteket. Nu ska jag snart hoppa i duschen, senare ska jag ringa min olydiga pojkvän och se till så att han inte är vaken hela natten som vanligt för då orkar han inte upp till skolan. Sen ska jag krypa ner under täcket, blir nog inte så tidig kväll ikväll, men imorgon är det killertorsdag, usch :(
 

det är tomma ord som fastnar
för att jag låter dom vara kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0