Äntligen torsdag igen

Igår efter skolan gick jag och Sara på Nyfiket och hon bjöd mig på fika, jag lever ju tyvärr på budget nu för tiden, hehe.. Jag hade så jävla ont i huvudet så när jag kom hem så slocknade jag så fort jag la mig. Kommer ingen vart med det här blogginlägget, vet inte vad jag ska skriva. Sen blev det iaf att promenera till Jonas för han fyllde år så var dit och grattade han, åt tårta, drack cider och tänkte dra på onsdagspuben men det blev inte av pga något ovesäntligt.



Idag hade vi friluftsdag så hela (lilla) klassen var på Dundret. Jag har fotat en hel del, skrattat, frysit, åkt madrass, slagit rumpan, haft ont i höften, grillat korv, druckit varm oboy, och ja sånt där. Det var iaf rätt så kul faktiskt, men hade vart bättre om det varit ännu varmare ute! Man kan ju hoppas att man har fått lite färg i ansiktet iaf.







Är stressad, har så jävla mkt att göra idag.. Drar iväg imorgon så jag måste börja packa ner allting och dessutom ska jag hinna baka också. Dessutom måste jag hinna förbi Sofie en sväng för hon fyller år imorgon så idag har hon fika :) Så nu ska jag lägga på ett kål för ja som sagt, jag är stressad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0