Hemma idag

Igår skulle jag ringa herr C efter klockan tio för han kollade på hockey men jag var så jävla dålig så jag kände att jag inte orkade vara vaken så jag ringde han efter halv tio och pratade till halv elva sen slocknade jag så fort jag la mig i sängen och stängde ögonen i princip. Då var klockan just innan elva och sen vaknade jag och var rätt pigg, trodde det var morgon och så var klockan fan bara 00.10 -.-

Sen efter det har jag vaknat varje timme hela natten, sjukt drygt. Har mått så jävla dåligt, ont i halsen, snorig och haft feber och yrat. Mamma gav mig alvedon halv fem imorse innan hon åkte till jobbet för då trodde jag typ att jag skulle dö haha!

Igår yrade jag nog lite när jag pratade i telefon, jag skrattade som en tok åt allt. Sen när jag tog alvedon så fastnade den ena mellan/under halsmandlarna och så sa jag att den hade fastnat i rumpan haha.

Vaknade iaf och klev upp vid halv två men då gick jag bara upp och la mig på soffan direkt. Jag och mamma har pratat om vad jag vill göra sen när jag går ut skolan, vad jag vill jobba med. Jag vet verkligen ingenting som intresserar mig. Har suttit och kollat jobb idag bara för skojs skull men.

Igår fyllde min älskling år också men han fick presenter förra veckan när han var här. Det lilla min tunna plånbok hade råd med för tillfället alltså ;) Nu ska jag bara komma på vad han ska få i studentpresent, sen ska jag leva på brödsmulor och vatten hela sommaren. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0