Läkarbesök och ny allergimedicin

Jonämenatt det var ju som ett tag sen jag skrev nå vettigt sist. Var hur skönt som helst att vara i stugan i helgen och bara ta det lugnt. Skönt att kunna promenera längs byavägen med hunden och kunna filosofera om både det ena och det andra. Var även över till Finland en sväng på lördag som vanligt.



Igår hade jag kurs, åkte sen upp till Linnea och vi gjorde våfflor och sen sov jag där. Imorse pallrade jag mig upp till spanskan medan Linnea fick sova vidare. Fick ingen skäll alls på lektionen haha, duktigt :))) Orkade inte vara kvar i skolan sen för jag hade huvudvärk och var så allergisk så jag seriöst höll på att dö. Höll på att nysa ihjäl mig! Så jag och mamma for till läkaren och jag fick tid halv två så jag åkte till skolan och fick veta lite om inlämningsuppgiften i samhälls och sen åkte jag till läkaren.
 
Nu har jag fått tabletter istället för den där jävla nässprayen så jag hoppas det funkar bättre. Men läkaren säger att jag inte får ha hund eller skaffa det när jag flyttar hemifrån men jag har inte tänkt lyssna för jag är uppvuxen med hundar och de finns inte i min värld att leva utan dom tyvärr. Så jag får väl fortsätta vara allergisk, och hoppas att tabletterna hjälper.

Promenerade hem från läkaren sen och Linnea kom förbi. Känner mig så jävla knäckt och typ helt död men var ändå tvungen att gå på stan och hitta nå åt Christoffer som fyller år nästa vecka, och så köpte jag en t-shirt till min bror med. Var på apoteket och skulle hämta ut medicinen men det var nå fel på deras datorer så jag skulle komma imorrn igen.

Skulle ha följt med Micka på möte på Studiefrämjandet idag men jag orkar helt enkelt inte. Tyvärr måste jag ändå göra läxor ikväll, rasta hunden och dessutom städa, så jag får slita ändå. Men det kändes inte alltför lockande att sitta på möte och snora och vara trött...

Imorgon måste jag nog tvätta också, blä.. Hoppas att jag orkar städa ikväll, jag ska iaf börja med att göra klart historia arbetet så att jag får sovmorgon imorgon! Får börja uppdatera bättre också så att uppdateringarna inte blir milslånga :) Två lektioner till imorgon sen är det heeelg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0