Redan torsdagkväll

Det är sjukt vad tiden har gått fort idag. Imorse for jag till badhuset och simmade en timme + gjorde simlivräddningen så nu är jag klar med allt på idrotten. Sen åkte jag hem, for med mamma och tränade hunden, åkte till skolan och skrev spanska nationella. Sen hade jag engelska men det var några som hade redovisning så då åkte alla andra hem typ. Hemma gick jag raka vägen till sängen och sov tills middagen var klar sen direkt efter det skjutsade pappa mig till klubben och jag hade kurs. Sen åkte jag hem och så var jag ut och cyklade en halv mil med hunden så jag har precis kommit hem.

Inte konstigt att tiden har gått fort när jag haft så mycket att göra. Känner mig rätt död nu men är ändå inte så trött. Ska väl göra bort nå skolarbete innan jag går och lägger mig, kommer inte ha mkt tid till det nästa vecka för då ska det både tvättas och packas, färgas hår, springas på stan osv. Lär börja fundera på vad jag ska packa med mig, ska ändå vara borta ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0