Repris i år igen

Nu har jag ringt och bokat hotellrum åt oss i Stockholm :D Vi ska åka i år igen, i december först men eftersom arrangemanget är så jävla stort så går hotellrummen, alla i närheten i princip, åt fortare än smör i solsken typ haha. Tågbiljetter ska vi boka när vi ser hur ekonomin ser ut efter årets tävling i juli. Haha vi är seriöst ute sju månader i förväg med hotellet, tror aldrig jag varit så tidig med nått, nånsin :p Men då var det kirrat. Men nån nedräkning orkar vi verkligen inte mer än, december är en dyster tid i övrigt ;)

 

Idag har jag och Ida redovisat NK-arbetet så nu är det ur världen. Åkte hem sen och skulle tillbaka på idrotten för jag och Johanna skulle göra bort en sista grej vi hade kvar, kul att bussen gick sönder TVÅ gånger och sen till slut när den gick sönder andra gången fick det komma en annan buss så vi fick byta, grejen var bara den att vi var nere vid Bergmansgatan så vi skulle av vid nästa stopp haha.. Värdelöst. Kom en halvtimme sent och Fredrik undrade vart vi hade hållt hus.
 
Nu har jag båda engelska recensionerna kvar att göra (typ bearbeta), två spanska nationella (imorrn och på tisdag), diktanalys på svenskan, skriva om u-land på geografin och göra hemprov på nk:n. Sen har vi nå grejs vi gör på historian och sen imorrn på samhällsen skulle vi väl börja med nå nytt. Och det är väl i princip allt jag kan komma på, förutom att jag ska lämna in matteuppgiften också. Sen är det fan sommarlov, helt sjukt ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0