Snart, snart, snart sommarlov

Idag har jag tvättat, varit till skolan och tränat spanska med Ida och sen varit på stan. Hann på apoteket, sen köpte jag leggins på Lindex och sen hem och åt innan kursen.

Har dödsångest inför spanskan, skojar inte. Kommer gå skitdåligt. Blä. Ser fram tills det är över föralltid. Äckel-spanska. Nu ska jag vara social i tfn med min pojkvän innan jag ska nöta spanska och sen sova och hoppas att jag dör inatt :)

Sen tänkte jag bjussa på några gamla bilder i min bildlösa blogg. Det är från marknadshelgen (ja, i mars för Micka är rätt seg på det där med bilder) när vi var ut och jag tvingade Lina och Katja att komma och hälsa på när dom andra drog på krogen före mig och Micka.




Sen att jag ser ut som att jag är jättefull och håller för min urringning på 75% av bilderna behöver vi inte tala om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0