Då har helgen traskat förbi

Igår skulle vi ju som sagt ut, och vi förfestade hos Micka i Kullen innan vi for till krogen. Och ja vad ska man säga, det var kul så länge det var kul haha! Min kväll slutade redan halv elva och jag minns inte ett skit, så kul var det med det hela.
Jag fick iaf träffa Malin igår, vad roligt det var! Har seriöst inte sett henne på ett år typ, och vi var som systrar förut, Bill och Bull ju! :) Saknat henne som tusan har jag då gjort. Nu har vi iaf sagt att vi ska ta upp kontakten igen och än så länge har vi ju skött oss, även fast det bara gått en dag ;)

Har inte gjort mkt idag, varit och handlat och promenerat med mamma iaf. Har ringt herr C typ 100 gånger nu men det är likt fan alltid upptaget när man ringer hem dit ;p Men nu har jag iaf fått prata med han så nu ska jag gå och nanna kudden.
 


Du beter dig som en gris, och jag är ingen grisskötare.


Kommentarer
Postat av: MALBAS

Saknar dig så! <3 men fyfan vi rockar på hålla kontakten nu! =D

2010-05-03 @ 23:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0