Färga håret idag

Trodde det var fredag nästa vecka när jag vaknade tio över elva och att jag hade försovit mig och missat redovisningen och jag tyckte att det var konstigt att Ida inte hade ringt och väckt mig innan jag kom på att det var lördag morgon en vecka tidigare. Tragiskt.

Igårkväll for jag och mamma till Malmberget och hämtade Linnea, vi var på Coop och köpte lite gott + att jag köpte hårfärg, sen for vi hem till mig och tittade på teve och sen satt vi bara och snackade en massa tills hon skulle börja rulla hemåt vid halv elva.

Har sjukt ont i röven sen cykelturen, var ut igår och cyklade också och kunde fan knappt sitta på sadeln ahahha :D



Fanns inte den vanliga ultrablonda som jag skulle köpa, den är alltid slut när jag bestämmer mig för att färga håret :p Men tänkte ändå köpa en slinghätta till och dra slingor, och det slingblonda gör också håret upp till 6 nyanser ljusare så det är ju samma som den ultrablonda. Så vi får se hur det blir men det ska nog gå bra, hoppas färgen räcker ;)
 
Nu ska jag klä på mig, äta frukost och fundera på vad som ska packas ner tills jag åker så att jag vet vad som ska tvättas också. Blir nog tvättstuga på måndag om det finns nån tid för då är jag ledig. Senare idag blir det hårfärgning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0