Sovdags snaaart

Jag borde sova för länge sen, men Malin håller mig vaken på msn!  Men jag är snäll och stannar uppe också. Måste sova snart, ska upp innan sju imorgon och kommer vara lika död som vanligt.
Skulle inte hunnit med bussen när jag slutade idag så Jesper skjutsa hem mig sen for jag på stan med mamma. Skulle köpa nya spring/promenadskor men hittade inga som var sköna så det vart inga. Så jag kolla på nånting åt Christoffer så ska kanske försöka få med Linnea på stan i veckan och se om jag köper nått. Nu på kvällskvisten var jag och Michaela ute och snurra lite i bilen och pratade iaf. Och imorrn slutar jag tidigt så då ska jag nog sällskapa med henne också!
 
Serie 1
Nu ska jag snaaaart sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0