2 gram mindre på axlarna, ungefär?

Skickat in engelska rapporten, funderat över svenskatalet. Ska be mamma om lite tips imorgon så ska jag ta med mig datorn i helgen och skriva det. Lite mindre ångest då kanske? Vi får se.

Har nyss (eller ja, det var tio i tio rättare sagt) sagt godnatt till min duktiga pojke som lägger sig i tid och får sova nästan åtta timmar innan han ska åka till jobbet imorgon mellan 06.00-06.10. Önskar jag hade lika bra disciplin de dagar jag börjar klockan åtta, men icket.



Nä, nu ska jag ta mitt pick och pack över till pappa och börja göra kväller, kika om det kanske är nå bra på teve och dricka en kopp te om jag orkar. Sen börja fundera på att stänga mina blå och drömma lite. Idag har verkligen inte varit min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0