96 saker i brist på annat

Det står att det är 99 grejjor, men det är tydligen några som fattas :) 

1.
Fullständigt namn? evelina mari hermansen-auoja
2. Exakt ålder? oj ja, typ 18 år, tio månader och… elva dagar?
3. Vart bor du? gällivare
4. Bor tillsammans med? mamma och lillebror/pappa och lillebror (vi bor varannan vecka)
5. Husdjur? två hundar
6. Färg på ditt hus? gråvitt hyreshus, fulaste i hela stan iaf
7. När är du född? 1992-01-04
8. Klass? SP08SP
9. Vilket år tar du studenten? 2011
10. Något jobb? näe inte nu, förutom att jag fotograferar på uppdrag av folk lite då och då
11. När ska du sova ikväll? ingen aning faktiskt
13. Duschat idag? nej men jag skaaa
14. Kramat någon idag? nej men igår
15. Pussat någon idag?
16. Vad har du ätit? tacos. har ätit det fredag, lördag och nu måndag haha
17. Dagens klädsel? sliiitet iaf, mjukisbyxor, linne, peaktröja och mössa

19. Dagens sötnos? stoffeknodd as always
20. Dagens roligaste? fick skratta åt stina på mötet som aldrig tog slut iaf ;)
21. Har du många vänner? så det räcker, men det går nog inte att ha för många
22. Hur många har du kysst? jag vet inte faktiskt? inget jag tänkt på
23. Vem kramade du senast? lina
24. Hur många vill du ha sex med? ja förmodligen bara en eftersom jag är tsm med nån
25. Hur många har varit otrogna med dig? med mig är det en men det visste jag inte då
27. Har du pojk-/flickvän? jupp
28. Vem pratade du med i telefon senast? malin tror jag
29. Vad stod det i ditt senaste sms och från vem? ”hej:) allt väl?:p<3” från martin
30. Vad svarade du på ditt senaste sms? jag svarade inte på det

Favorit...

31. Film?
vet faktiskt inte om jag har nån?
32. Låt? just nu är det whatever it takes - lifehouse
33. Mat? annorlunda lövbiff som bara pappa och faster kan göra!
34. Dryck? Loka (eller cola fast de dricker jag inge mer)
37. Stad? vet inte om jag har nån
38. Land? nått varmt land iaf!
39. Ämne i skolan? tror inte jag har nått favorit, i princip allt är tråkigt när man går samhälls
40. År? vet inte?

Senaste...

41. Personen du tänkte på? linn eftersom hon skrev på facebook
42. Du kysste? christoffer
43. Gången du spydde? haha typ en månad sen
44. Gången du grät? förra veckan
45. Pizzan du åt? gillar faktiskt inte pizza så jag äter de aldrig
46. Gången du var i Göteborg? på klassresa i sexan
47. Gången du var i stockholm? i juli om jag inte minns fel
48. Gången du var full? typ en månad sen tror jag
49. Gången du var hög? inte en enda
50. Personen som såg dig gråta? christoffer

Antingen eller...
51. Svart eller vitt? det beror på
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror helt på sällskapet!
54. Tv-spel eller datorspel? jag vet inte riktigt
55. Singel eller upptagen? upptagen

57. Lunarstorm, helgon eller playahead?
haha inget av det
58. Ragga eller bli uppraggad? beror nog på mitt humör!
59. Big brother eller paradise hotel? paradise!
60. Svart hår eller blont? blont tror jag nästan?
61. Blåa ögon eller bruna? blå
62. Choklad eller lakrits? choklaaaad
63. Göteborg eller Stockholm? stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? cola
66. Pizza eller kebab? usch fyfan inget av det, bläää
67. Randigt eller prickigt? randigt typ?
68. Älska eller älskas? både och såklart
69. Leva eller dö? leva

Antal...

70. Personer du älskar?
 dom som står mig närmast
71. Personer du hatar? finns två personer som jag verkligen, verkligen hatar

72. Personer som sagt jag älskar dig?
de har jag ingen riktig koll på
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? en?
74. Glassar du ätit på en dag? haha ingen aning
75. Festivaler du varit på/ska på det här året? var inte på en enda i år tror jag?
76. Gånger du haft minnesluckor? en, då var de illa på riktigt alltså
77. Piercingar har du? har åtta i öronen om det räknas, sen naveln
78. Personer du saknar just nu? min älskling, och farmor saknar jag
79. Gånger ditt hjärta brustit? det skulle väl vara en, som jag kan komma på nu

Vem...

80. Vill du kyssa nu? christoffer 
81. Ska du träffa imorgon? mina classmates bland annat
82. Sjöng du senast för? no idea
83. Hade du senast en msnkonversation med? länge sen, men micke har jag för mig
84. Spelade du tv-spel med senast? vet jag inte, nån gång tidigt i år hos christoffer?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? stoffeee
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? alla puckon
87. Förtjänar att dö? jadu
89. Vill du sova brevid inatt? christoffer

Vad...

90. Gör dig glad? min familj och nära och kära
91. Gör dig ledsen? svek och lögner
92. Vad vill du helst göra nu? spola fram tiden
93. Önskar du att du slapp göra? älta saker, gå i skolan och ha läxor
94. Vill du ha nu? det är mycket, men just precis nu är det pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? vet inte ännu riktigt
96. Längtar du till? 16 december
97. Tycker du om dina betyg? vet faktiskt inte riktigt vad jag har för betyg nu
98. Ångrar du ditt liv? nejnej
99. Är det bästa som har hänt dig? min familj, mina vänner, C och hundarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0