Bilder från stipendiefesten

Vi vart några tjejer färre än vad som var tänkt, men vi var totalt uppemot 30 pers på stipendiefesten och det var trevligt. I år åt vi julmat från Jeanettes och det smakade helt okej. Inte direkt nånting som jag var sugen på men det var ändå ganska gott. Det är ju kul att det anordnas nånting och att folk orkar ställa upp, för det är mycket som ska planeras och göras när man är så många. Allt annat folk droppade ganska snabbt av efter maten och stipendieutdelningen, vi var nog bland de sista som gick och då var klockan ändå bara nio. Tog några bilder iaf, plus att Anna tog fula bilder på mig när jag gäspar och gör grimaser, typ skelar, som hon sa att jag skulle ha som profilbild på facebook haha. Men jag ska nog skona er och inte lägga upp dom här ;) Kan hända att dom råkar komma upp en annan dag om jag är på det humöret!


Linda och Anna (och juuulmust!!)


Lite mat, rätt kräsen så plockade bort typ mer än hälften av det som vi fick från början haha


Lina och sen desserten, vet inte vad det var men sjukt mätt blev man av den och god var den


Sen lekte vi småbarn och skrev våra namn med.. vad det nu var, och så var vi superstolta över våra verk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0