En sväng på stan

Skulle på stan med Linnea en snabb sväng idag när hon slutat jobba, och den rundan blev rätt dyr. I alla fall jämfört med vad jag hade tänkt mig. Först var vi en sväng på apoteket (rättvist att mina p-piller kostar 110 kr och hennes kostar 12 kr haha?). Inte för att det är samma märke/sort men det är liksom ändå samma sak. När vi varit där så kikade vi lite på Lindex och så gick vi på Kicks och där sprättade jag kanske lite för mycket pengar för mitt eget bästa, fast jag var tvungen för det var lika bra att köpa allt nu då det ändå behövs.


Brun färg till ögonbrynen, svart snabbfärg till ögonfransarna, myrraolja som är superbra för naglar som flisar sig lätt, och så en nagelpolerare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0