Ett hav av mobiltelefoner

Letar en ny mobil, men vad fan ska man ha för nån? Har så mycket krav och ingen passar in på det jag vill ha. Blir snart tokig för jag vill ha en ny snart... Har som sagt en del krav:
  • Måste vara en kameramobil, helst en C-telefon men dom har/ska utgå så blir inga fler nya modeller av dom tydligen, men en kameratelefon hur som helst
  • Måste vara en Sony Ericsson för jag kan typ inte skriva på andra telefoner
  • Gärna touch men inte heltouch, ska skriva på "vanliga" knappar, fast inte tangentbord
  • Det får inte vara en annorlunda och ful meny i mobilen
  • Den får inte vara för tjock
  • Den får inte vara för stor, typ som en tegelsten eller nått

Många har sagt att jag borde skaffa iPhone eller en Xperia eller nått sånt, jag vet att jag säkert lär mig knapparna fort men näää, jag vet inte om jag vill ha nån sån telefon. Känns hur jobbigt som helst att vänja sig vid nått sånt nytt. Vill kunna skriva sms fort utan att behöva lära sig på nytt.. Skulle vart så mkt lättare om man fick designa sin helt egna mobiltelefon varje gång det var dags för en ny..


Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Hade jag varit du hade jag skippat Sony Ericsson och tagit mig tiden till att lära mig nåt nytt =) Bara tjorv och problem med S Ericsson tycker jag... Men, annars finns ju xperia x10 pro, det är ju med tangentbord =)

2010-11-04 @ 23:10:19
URL: http://pernillaha.blogspot.com
Postat av: kallen_

Bärbar dator med mobilt bredband!

2010-12-29 @ 12:06:14
URL: http://www.phonehouse.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0