Måndagen rullar på

Fullt ös medvetslös, ungefär så känns det nu. Gått skola till klockan fyra, hemma strax efter det, så hann jag sätta mig ner framför teven och äta två clementiner innan vi åt middag, sen direkt efter det gick jag på en långpromenad med hunden och jag kom hem för 20 min sen så har hunnit sitta ner och ta det lugnt först nu. Känner mig helt död nu när jag fick tid att sitta och fundera.



Vägde mig imorse, har gått ner 0,5 kilo sen i onsdags *nöjd tjej* Nu ska jag skutta in i duschen och sedan kolla på Paradise hotel som börjar om en timme. Är bra sugen på en stooor mugg varm oboy men vet inte riktigt vad jag ska prioritera idag eftersom jag ätit pasta och falukorv både till lunch och middag och det är sjukt mkt points, så jag har inte så det räcker till allt jag vill äta ikväll, vilket iofs bara är flingor, smoothie och/eller varm oboy. Men jag kan bara välja en sak av det för att inte ha ätit för mycket idag så det gäller att prioritera det jag är mest sugen på, buhu! Frågan är bara vad jag vill äta sen egentligen..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0