Nyfärgat hår


Har satt i en mörkbrun färg i håret idag, färgade det sist i augusti så det var ju som ett tag sen. När färgen var i så var det seriöst helt kolsvart och jag har inte vågat kolla nu efter jag duschat för jag har fortfarande handduken på skallen. Tog emot lite att köpa färgen för egentligen vill jag ju bli ljushårig. Men jag har alltid trivts bäst i mörkt och färgen som jag satt i nu har varit min favorit och var det typ hela högstadiet nästan, så jag tror ändå inte jag blir besviken sen.

Såhär mörkhårig som jag förmodligen är nu har jag inte varit sen jag träffade Christoffer, alltså för två och ett halvt år sen, och det kan ju kännas som en evighet ibland. Här är två gamla bilder från hur mitt hår såg ut då när det var nyfärgat med samma färg som nu:
 

Nu ska jag över till mamma för jag måste hämta laddaren till mobilen för den dör snart, sen ska jag typ äta nånting för jag är lite hungrig, och efter det måste jag färga ögonbrynen för dom kommer inte synas när mitt hår är så mörkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0