Söndagkväll utan söndagsångest

Nu har jag bytt header och äntligen breddat min blogg rejält, så alla gamla inlägg med bilder ser löjligt små ut. Plus att jag har satt större text också så nu behöver ni inte ha glasögon när ni ska läsa vad jag har skrivit. Nu kan jag ha stora och breda bilder, det blir bra. Så nu tänkte jag slänga upp nån bild, fast har typ inga så det får bli på nå löv som låg på mamis bils motorhuv här för några månader sen.



Nu ska jag stoppa nånting i magen för jag är huuungrig eftersom jag inte åt så mycket till middag. Har fem points kvar att äta för idag, men blir att äta nånting lätt nu eftersom klockan är så mycket och så spara det som blir över. Sen ska jag kolla om det är nå bra på teve och efter det krypa till kojs.

Så skönt att inte lida av söndagsångest ikväll iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0