Tårtkalas hos Anna

Har kommit hem från Anna för snart en timme sen, klockan tio alltså. Jag, Stina och Helena gick dit vid sextiden och Linda var redan där då. Anna har fyllt år idag så vi har ätit gott (ja, jag har fuskat med det idag) och pratat om allt från att klämma finnar och föda upp hundar till pojkvänners ex och insektsfobier. Och jag gick inte därifrån för att diskussionerna tog slut utan för att hundarna var tvungna att rastas igen. Hade nog kunnat sitta där hela natten haha! :)

Har faktiskt fotat tårtan till och med, men min bluetooth på mobilen vill inte koppla ihop med datorn med min nya mobil, och det är ett annorlunda uttag till usb:n så den gamla passar inte.


Så ser laddaren ut, drar man ur sladden så har man själva usbkabeln. Så jag borde nog önska mig en till så kan jag ladda den och sen ha en usbkabel för sig. Behöver nog en extra laddare också iofs, så jag kan ha en hos mamma och en hos pappa.

Nåja, bilden kommer när jag har kommit ihåg att ta med sladden till mamma och lagt in bilderna på datorn. Nu ska jag nog snart börja avrunda och kila över till pappa. Börjar först kvart i ett imorrn men har körlektion kvart över elva, så lär väl ändå upp kring tio nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0