Trött, hungrig, frusen och lat

Vaknat för en timme sen men ligger fortfarande kvar i sängen, det är så kallt i huset. Ska klä på mig, gå ut och hämta ved och försöka göra eld i kaminen och får se om jag lyckas. Christoffer sa imorse att jag inte skulle tända eld på mig själv iaf, får se hur det går med tändvätskan :o haha. Sen ska jag försöka fixa lite lunch och så antar jag väl att jag ska glo lite på teve. Måste faktiskt ta tag i skolarbetena nån dag men är ju så jävla lat.

En bild från när vi var ute och åt på nån kinarestaurang i stan på lördag. Gott var det!

Den andra bilden är från i torsdags, sen den till höger är från igår när lampan gick i badrummet och han skulle byta haha. Och han hade just kommit hem från jobbet och skulle duscha så han är inte alltid sådär smutsig. Fast han var rätt ren igår jämfört med vanligtvis faktiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0