Första tävlingsdagen

Sjukt trött efter dagen, tävlingen var klar typ tio i sju så då gick jag "hem" (vi bor alldeles bredvid) så har jag matat hunden och själv ätit tacos, medan Anna och Linda är ute och äter på nån restaurang. Hittade nå oskyddat nätverk som jag är ansluten till nu iaf, bra det!



Min hund sitter bredvid mig och tittar. Jag ska se om internet är snabbt nog att kolla Bonde-avsnittet från i onsdags, sen rasta hund, borsta tänder och så ska jag lägga mig. Tänkte göra svenskan ikväll men jag orkar typ inte hålla ögonen öppna, än mindre tänka eftersom jag har världens jävla huvudvärk. Så ska ligga här under täcket om glo lite innan jag tänker soooova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0