Lagomt less blev jag

Hela veckan har varit så enkel och braaa jämfört med förra, jag har varit så jävla glad för att allt har varit så lätt och rullat på utan ett enda problem, så kommer du och slår omkull mig med några få ord. Galet less jag blir!! Nå ja, jag ska försöka strunta i det för det är inte värt att lägga energi på att fundera på att du är grinig när du själv vet hur det ligger till.

Nu ska jag sluta vara på dåligt jävla humör, dra mig mot teven och kolla på Paradise hotel som förmodligen redan börjat. Sen har jag lust att springa över till pappa och hämta några cd-skivor och kolla på gamla bilder. Kanske blir att jag gör så, får se om jag orkar. Är jättetrött så ska försöka lägga mig tidigt idag, får se hur det nu går.


Du finns alltid, du, men inte jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0