Dryg dålig dag och grinhumör


Lillpippipiiii som hade lagt ett frö på min axel idag tydligen haha

Skitjobbig och tråkig dag fast jag bara hade två lektioner. Tänkte inte gå på psykologin men tvingade mig dit ändå vilket var duktig tycker jag. Har surat hela dagen i princip och tänker nog fortsätta med det eftersom jag än så länge inte har några planer på att sluta. Logiskt va?

Dessutom missade jag Paradise hotel så nu måste jag se reprisen ikväll som är klockan elva. Inte för att det typ gör nått men ville gå och lägga mig tidigt idag, typ NU. Men så sket det sig. Och jag har inte ett skit att göra tills PH börjar och det är inge bra på teve. Bra grinig idag ja (Y) Ska äta nånting vääldigt yttepyttelitet och lätt för har bara 0,5 jävla points kvar för vi fikade en miniliten tårtbit på klubben efter vi plockat in hindrena. Huuungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0