Full fart framåt

Trött som jag-vet-inte-vad, uppstigning tio i sju imorse och avfärd tjugo i åtta. Körde till Porjus (4-5 mil, ingen aning) men sen orkade jag inte nå mer för jag var så trött och man var tvungen att köra sakta för det var så jävla halt. Min hund har sprungit tre lopp, jag två av dom och Maria ett :) Vi fick en andraplacering i det första loppet iaf.


Nööördvi med sin rosett från idag!

Var klara typ efter tre, sen körde jag från ridhuset till efter Porjus för det var så dåligt väglag så orkade inte köra då heller plus att jag var hur trött som helst. Var första gången jag övningskörde nu på ett och ett halvt år, haha stört. Fick iaf köra i dom minimala rondellerna i Jokkmokk men det gick bra. Hemma kastade jag i mig mat för jag var så jävla hungrig.

Hade helst gått och lagt mig nu men jag ska sätta mig framför teven och kanske läsa lite till psykologiprovet som är imorgon, sen går det säkert nått program ikväll som kanske är lite värt att se iaf. Jag och mamma ska ta ett glas vin också, har kvar sen förra helgen som måste drickas upp för det lär inte bli annars eftersom jag åker nästa vecka. Så vi har väl somnat framför teven båda två när halva vinglaset är uppdrucket hahah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0