Otaggad till tusen



Ser ut som hej kom och hjälp mig i håret. Var nyss ner i trapphuset iklädd min fina flügger t-shirt och mjukisbyxor och surrade med Jonas om kvällen. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ut. Känns verkligen inte som att jag vill/orkar, men samtidigt är de sällan jag är taggad när jag ska ut, jag är tråkig. Eftersom det är premiär och dessutom gratis inträde på Harrys så är det ju lika att åka om man börjar, men vet som sagt inte. På med partykläderna och sminket bara sen så är jag säkert taggad.

Nu ska jag hoppa i duschen, måla på naglarna och försöka fräscha till mig. Sen kanske det är dags för frukost? Klev ju upp för typ en halvtimme sen hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0