Stressar upp mig över Stockholmsresan redan

Har nyss läst lite om Stockholmsmässan, när den öppnar osv, så jag vet när vi ska åka. (Det var ju det här med att jag är planeringsfreak, kanske märks eftersom vi åker först i december men jag ska ha allt klart haha) Kom på att jag lära kolla hur man gör med parkering också, för vi åker ju bil men det verkar som att man bara lär säga till när man kommer fram att man vill ha parkering. Aja, vi ser hur det blir det löser sig alltid. Mässans besökare lär ju hinna sno alla parkeringsplatser precis utanför men fanns tydligen en bevakad parkering för 150 kr/dygnet. Dom andra tjejorna kommer dit kl 10.00 så antar att vi passar ungefär den tiden, men vi är väl på hotellet före dom eftersom dom lär ta pendeln dit. Shiiit vad nervös jag blir när jag tänker, haha hur ska vi ta oss dit liksom? Kommer typ dö på vägen ;o Lär hypra sönder innan vi är framme och på rätt plats, och då har säkert halva dagen gått. Vad elak jag är.

Nu ska jag hoppa i duschen iaf, senare ska jag och Linnea på stan en sväng. Blev lite besviken idag, för trodde det var onsdag hehe. Hade religionsprov på morgonen när vi egentligen skulle ha haft svenska så vi behövde inte komma på religionslektionen då som var våran sista lektion, så vi hade bara filosofi efter provet men när vi kom dit så hade vi tydligen inte det? Så slutade typ efter nio idag. Och imorrn har jag vanlig kort dag, torsdag ledig och fredag en lektion :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0