Idolfredag

Sitter framför teven och kollar Idol, har ätit fruktsallad med lite vaniljvisp. Hehe det är inte lätt att banta en fredagkväll då man hellre hade suttit och tryckt i sig fett (Y) Och så skriver jag störda saker med herr C på msn, kul man kan ha. Tror han är lite rastlös som inte fått jobba idag, gulle. När Idol är slut så ska jag kolla Modern family och sen stupa i säng för jag sov inte speciellt bra inatt vilket säkert är förståeligt, för jag låg och hade ångest över att jag inte kunde vara hos min käre pojk efter nått sånt som han var med om.

Försov mig imorse såklart (Y) Inte så jag missade lektionen men nästan bussen, fick springa haha. Vaknade kl elva istället för nio hehe. Har ingen aning om när jag somnade inatt. Har varit på stan idag med Linnea, köpte en tubtopp så jag har nått nytt att ha på nästa helg då det vankas utgång, premiär på Harrys. Vet inte riktigt vad jag ska ha till det men det löser sig. Sen har jag köpt hårfärg också för jag har tänkt färga underhåret. Hade tänkt göra det ikväll men tror inte jag orkar så det får nog bli imorgon, jag får se.


Tubtoppen ser ut så fast tvärtom, blommig där den där är svart och svart vart den där är blommig ;) haha. Fanns nämligen två olika att välja på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0