Årets skämt

Kungarna av Tylösand  måste vara årets skämt. Hade för mig det var idag men får vänta tills imorrn innan man ser det då. Visade mamma klippet från förra veckan då dom tatuerade sig. Jag skäms typ för den där Rang. Hur kan man tatuera in ett namn på nån man knappt ens känner? Jag hade aldrig ens kunna tatuera in namnet på den jag älskar så jag fattar inte hur man kan förstöra sin kropp med namnet på en nästan random människa. Sen att det är felstavat är nog bland det skämmigaste i världshistorien. Länk till klippet iaf: http://www.kanal5play.se/klipp/play/kungarna-rang-tatuering. Jag tror jag dör.

Har gjort engelskan idag, eller gjorde den efter skolan för var ett tag tills bussen gick så stanna och gjorde den och de gick hur fort som helst, har säkert räknat fel och sånt (ska vara typ exakt 250 ord, men vet att jag hade 245 så). Så nu vad jag vet så har jag bara psykologin i veckan.

Imorrn slutar jag nog vid två eller efter det eller framåt tre eller så, ingen aning egentligen, vi har PA direkt efter religionen så vet inte hur länge det tar, kanske nå sånt ja. Och på torsdag är jag ledig, fredag har jag en lektion, något skön vecka!! Hade en lektion i måndags och tre idag. Klagar inte. Sen måndag och tisdag skola och sen "ledig".

Nu ska jag skutta in i duschen och försöka bli lite fräschare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0