Jag hatar allt ikväll

Idag är jag arg och irriterad. Det har nog märkts. Skulle bara ha sovit bort hela dagen istället. Fått tillbaka min dator idag efter tre veckor, den är ändå helt jävla seg och mongo och den suger. Har tråkiga lektioner imorrn, går 8.00-13.15 men det ska nog gå bra. Fattar inte varför jag är uppe ännu. Kommer vara död imorgon och missa bussen och skit. Har inte hunnit städa klart heller. Sug. Vad less jag är på den här jävla sega skitdatorn!!! Ont nå så inåt helvete har jag i tummen också för jag fått skriva idag, ska skriva massa mer imorgon. Vill bara gråta. Fel att göra nått åt tumfan, har haft så i 3½ år är helt jävla invalid. Död åt världen ikväll alltså.

SÅ LESS.

 
Pratat med min fina knodd i alla fall som jag för i övrigt också är så arg och less på idag, men tyvärr är han ju bra på att få mig att se förbi sånt. Går inte att vara arg och grinig på den där länge, hur mycket jag än försöker så lyckas jag fan aldrig. Jaja, kanske bara är bra det. Han ska ringa och väcka mig imorrn när han åker till jobbet så bara jag orkar mig upp då så hinner jag till skolan i tid iaf. Och ja han ringer om sisådär lite mindre än sex timmar, ångest ångest ångest. Ska borsta tänderna och gå och sova. Och dessutom tillägga att jag är så äckligt less på headern. Måste skaffa mig nått nytt, så det blir kanske nå enkelt imorrn om jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0