Skolarbeten så det räcker

Klaaar med svenskaskiten, något skönt. Hann klart med valgrejset också i lördags så snart måste man börja fundera på den andra uppgiften med valet, trökigt. Sen måste jag göra engelskagrejs, men det tar jag nog imorrn. Och kanske börja läsa engelskaboken lite iaf. Kan ta med den när jag ska åka tåg nästa vecka. Inte för att jag kommer läsa, men för att tanken räknas ;) Sen har vi psykologiuppgift också, att skriva om nån dröm men då lär man ju se till att drömma något också.

Oj skolan är helt underbar, verkligen. Allt känns så kul. Eller inte. Måste lära mig att i år ska jag fan göra klart allt så fort som möjligt, inte vänta till sista jävla dagen som jag alltid gör!! Så sitter man på kvällen och tokskriver fast man bara vill gå och sova. Och ja, gick inte så bra med att göra saker i tid. Satt med samhällsen i lördagsnatt och den skulle vara inne innan valet, alltså på lördag. Och jag satt med svenskan idag, som skulle vara inne idag eller om det kanske är imorrn, vet inte. Skärpning på mig.

Nu ska jag borsta tänderna, krypa ner under täcket och smsa med min pojkvän som har en skruv lös eller nått, fast tycker om han för det ja. Är inte speciellt normal jag heller så vi matchar nog rätt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0