Tonight I'm not taking no calls cause I'll be dancing

Sitter och väntar på att Linnea ska komma, är hungrig som ett djur, har inte ätit på hela dagen. Vi ska göra lövbiff, klyftpotatis och beasås. Hon skulle ringa när hon var påväg så jag kan sätta igång ugnen. Ska låna leggins av henne så är bara halvklar i klädväg ännu ;) Hoppas dessutom att hon tagit med sig en säkerhetsnål för jag måste nåla ihop tunikan, den var lite väl urringad så halva bh:n syns.

Ska nog börja sminka mig så länge! Matchar med rosa tunika och rosa nagellack så får väl kanske bli nå rosa i sminkväg om jag orkar. Annars blire bara som vanligt.



Efter vi har ätit lär vi rasta hundarna, om jag inte gör det redan innan hon kommer. Sen bär det av till Sofie på förfest och därefter krogen. Har inte varit ut i Gällivare sen första maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0