Vaken alldeles för tidigt

Vaknade fem i tio helt klarvaken. Bara jag som är vaken hemma. Vet inte vad jag ska sysselsätta mig med. Kanske försöka gå och sova lite till? Var ändå tvungen att gå upp och ge hunden smärtstillande och sen vart jag vaken.

Har fortfarande inte vågat erkänna för mig själv att sommaren faktiskt är över. Det är snart oktober månad och jag kan inte leva i juli längre, tyvärr.. Hade helst velat göra det. Visst kan det vara soligt ute ibland men som tex i torsdags då regnet bara vräkte ner, det är verkligen höstväder. Men ja, fram tills nästa år kommer man givetvis sakna sommaren. Alldeles för överdrivet mycket, som vanligt. Men man har ju överlevt alla andra år så detta borde inte vara annorlunda. Så fort det blir nytt år så brukar tiden rusa iväg och det är sommar innan man ens vet ordet av det!



Och förresten tack gulle-Linnea för kommentaren i förra inlägget angående hårfärger. Blir nog sådär mörkt igen, för jag trivs såpass bra i det och många tycker att jag passar bra i mörkt hår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0