Väx upp



Alltså seriöst, hur patetisk får man vara?! "Söker tjejer med fina fötter" har han skrivit på sin presentation. På BILDDAGBOKEN. Allvarligt, bli medlem på match.com eller nånting iaf. Hur patetiskt är det inte att leta tjej på bilddagboken? Förväntar han sig att han ska få nå seriöst förhållande genom bilddagboken eller?

Ehm ja, jag är på skitdåligt humör  och så börjar det där offret att skriva? Och har han ens kollat på en enda bild på mig, eller på nått annat på hela min bdb? Eh nä. Han har säkert varit hit och installerat en övervakningskamera i mitt rum då, när han nu vet hur jag ser ut. Leta fötter nån annanstans ditt mongo. KANSKE UTE I VERKLIGHETEN? Ett tips bara! :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0