Bergby

Kom till Gävle imorse typ en timme sent och så har de vart full rulle mer eller mindre enda sen dess. Är helt död ja men det ska nog kunna botas med en dusch senare. Vi tog en korv på macken typ klockan två så jag försöker få Christoffer att fixa middag nu. Vi ska dela på en gammal matlåda som ska värmas i mikron men det verkar vara svårt att komma sig ur soffan ;)

Var ner på Ica tidigare och handlade och filmade hunden och kolla ifall hon skötte sig. Hon brukar ju yla och hålla på när hon är ensam så hon fick vara hos Pontus och Alex när vi var hos Henke tidigare, så det var ju snällt :) Men likt fan så lät hon som en ko idag när vi var ner till Ica, men kanske bara typ tjugo sekunder på tjugofem minuter så det var ju inte så hemskt. Får börja träna om henne nu då så hon klarar av att vara ensam och hålla tyst hela tiden.

Stillbild från filmen fick det bli, eftersom jag inte fotat nått idag :P

Ser ut som en pingvin för jag tar precis på mig jackan haha.

Konstigt att de ens vart en stillbild, har aldrig vart med om det förut när man har filmat? Men tror aldrig jag gjort det med den här datorn så. JAJA, jätteintressant. Nu ska jag snart eeeeta. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0