Big brother och gamla bilder

Sitter och kollar Big brother nu. Är nästan klar med rapporten, har en del av diskussionen kvar men jag orkar faktiskt inte så jag tar och gör klart den imorrn. Idogirl har varit här tidigare men hon åkte för en timme sen och sen dess har jag suttit här.

Det var så sjukt skönt imorse, vaknade typ kl sex första gången (klockan skulle ringa först halv elva) och jag vaknade typ fem gånger igen innan dess och det var så skönt för det kändes som jag sovit flera jävla timmar varje gång och jag var typ helt säker på att jag hade försovit mig. Men det hade jag ju inte och jag somnade om direkt och vaknade sen igen. Såhär borde varje morgon vara! :D

Tänkte slänga upp en gammal bild som jag hittade, för jag sitter och kollar på massa gamla nu.


Novas mamma Dixie som jag ritade för typ fyra år sen, fast inte klar på bilden och dessutom en mobilbild från en väldans gammal telefon så kvalitén är ju ganska så jättekass!

Visste nån att jag faktiskt kan (eller i alla fall har kunnat) rita? :) Ritade massor för några år sen och provade rita människor också. Tyvärr har jag varken tid eller ork nå mer till att rita något seriöst, men jag tycker fortfarande det kan vara kul. Blir mest oseriösa gubbar och figurer när jag väl har penna och papper nu för tiden haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0