En lista såhär innan läggdags

STEG 1
Namn: Evelina Hermansen Auoja
Födelseplats: Gällivare
Bor: Gällivare än så länge
Ögonfärg: blå
Hårfärg: brunt?
Skostorlek: 38/39
Civilstatus: upptagen, förhållande, vad man nu vill säga
Höger eller vänsterhänt: höger


STEG 2

Skor som du bar idag: reebok
Dina svagheter: skjuter alltid upp saker, ältar gammalt och en hel del annat
Rädsla:
typ mörker, vara ensam osv

STEG 3
Första tanke när du vaknar: typ, säg att det är mitt i natten så jag får somna om?
När somnar du: blivit rätt duktig nu, kring halv tolv kanske? på högstadiet var jag vaken till fyra-fem på morgonen, fattar inte hur jag orkade! är skittrött på kvällarna numera

STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: cola
McDonalds eller Frasses: donken är så jävla äckligt, frasses är braaa!
Vans eller Converse: converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: det smakar lika typ?
Choklad eller vaniljglass: beror väl på, men helst choklad, eller oftast iaf haha

STEG 5
Svär du? ja tyvärr
Sjunger du? haha ibland
Duschar du varje dag? oftast varannan, ibland varje
Röker du? nej
Gillar du skolan? inte direkt
Har du bra självförtroende? nja, kanske lite
Kommer du överens med dina föräldrar? jepp!

STEG 6
Har du under det senaste 48 timmarna..
Druckit alkohol? ja
Rökt? nej
Shoppat? nope
Ätit en hel ask müsli? nej
Ätit sushi? aldrig gjort det
Stått på scen? nej
Skejtat? näe
Bakat?
Stulit? nej
Kysst någon av det motsatta könet? nope
Kramat någon? jao
Kramat någon av det motsatta könet? japp
Skrattat? yes

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? aao
Varit full? japp
Blivit kallad hora? säkert, men kanske inte så seriöst då
Blivit nerslagen? nä men blev skallad en gång av misstag av en som bråkade med nån annan och jag hamnade emellan eller nått, gjorde ONT haha!
Busringt någon? haha ja när man var liten så
Gjort något som du ångrade? jeeå
Fått IG i nått ämne eller på något prov? ja både och
Kastat en sten på nån ruta? tror jag faktiskt inte

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Scott är fint! Annars är de ju inget man funderar på, men jag och Christoffer kallar våra ofödda barn för Orvar och Birgitta bara för att det är nått jag aldrig skulle döpa en unge till haha!!
Hur vill du dö? utan smärta iaf!
Vad vill du vara när du blir gammal? vill inte vara sådär jobbig och gaggig iaf

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? ingen aning
Antal CD-skivor du äger? ingen, isf från när jag var mindre
Antal piercings? åtta i öronen om det nu räknas, sen naveln
Antal tatueringar? ingen men vill haaaa
Hur många gånger har du varit med i tidningen? inte nån gång så det var specifikt jag som skulle vara med tror jag då, men en gång på teve iaf!

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? förhoppningsvis flytta, och hitta ett jobb
Vad ska du göra i vinter? jobba
När tar du studenten? i juni
Vad gör du efter gymnasiet? jobbar och flyttar hoppas jag på
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? ja
Vad händer till helgen? studentfest så man kanske ska vara lite busig, får se
Vad vill du helst göra just nu? bedöva käften så jag kan sova, börjar göra ont igen

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? dumt om jag inte vela när jag har : )
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? ögonen och armarna. och rumpan kanske!
Vem är den perversaste person du känner? det håller jag för mig själv hehe
Hur många gånger har du varit utomlands? två utomlands, men om Norge/Finland/Danmark räknas (fast det gör det ju inte) så hundra gånger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0