Gamla biobiljetter

Imorgon bär det av och det är stress nuuuu. Har inte packat klart och allt känns rörigt, fast i princip allt är ju ändå nerpackat. Nåja, det blir bättre imorrn. Vill bara skutta på tåget och vara framme. Och hoppas såklart att det inte är försenat, för det orkar jag inte med :)

Grävde lite i mina lådor igår och hittade biobiljetter från 2008, då jag och Christoffer var på bio tillsammans för första gången ♥ Jag har sparat dom för jag tycker det är ett gulligt minne, och det är från innan vi blev tillsammans, dagen innan faktiskt haha!

 
Tittar man jättenoooga så ser man att det står 28/10 081028 i högra hörnet uppe. Get Smart såg vi, minns faktiskt inte alls vad den handlade om!

Nu blir det Big brother innan duschen och så läggdags! Imorgon skola till tre, sen Dollar store en snabb sväng, packa det sista och fixa och hålla på. Stress, stress, stress känner jag på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0