Helgen


Jag och Sebbe (och Hägge) hos Martin i fredags

Jag minns inte riktigt vad vi gjorde på dagen på fredag, förutom att vi åkte in till Willys och handlade litegrann. Eller det var kanske på torsdag haha? Aja, iaf på fredagkväll så var vi först hos Pontus och Alex och sen gick vi över till Martin och var där tills vi gick hem och la oss.



I lördags satt jag, Christoffer och Martin (och hunden) ute i solen och surrade litegrann, sen hämtade Dennis (tror jag han hette) upp oss och så åkte vi till Trödje och åt för det var stängt överallt annars. När vi kom hem tog vi hunden med oss och gick till Christoffers kusins pappa eftersom hans kusin var där.
Vi blev där ett bra tag till sena kvällen, sen hem och så åkte vi till Jonas en sväng. Sen hem igen och jag stupade direkt i säng, tydligen åkte Christoffer iväg igen medan jag sov men jag märkte varken det eller när han kom hem igen, satt sönder handfatet eller kröp ner bredvid mig i sängen. Bra död tjej.


Christoffer, Jack och Micke hemma hos Ecke
 

Tyra, Sophie och jag

Igår grillade vi ute med Pontus och Alex och åt hemma hos dom. Annars var vi typ bara hemma och tog det lugnt, och på kvällen kollade vi på film. Skulle först se Jägarna som gick på teve, sen The town men det slutade med att det vart Flubber, som vi båda har sett när vi var små :)

Idag var vi till Råhällaplan en sväng och kolla på nå bilar, men Christoffer körde hem mig för typ 2,5 timme sen så jag väntar väl på att han ska komma hem nån gång. Ikväll rullar tåget norrut, och jag har kan inte direkt säga att jag ser fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0