Klappat och klart

Efter lite tjorv och sånt så bestämde jag och Christoffer att vi skulle boka en ny biljett till mig och stanna i Gävle när jag kommer ner dit. Meningen var att vi skulle åka till Gällivare på torsdag båda två eftersom Christoffer är ledig fredag-måndag och vi hade bokat biljetter men vi var sent ute så alla billiga flyg på måndag var fullbokade och kvällståget på söndagen så vi bokade det tidiga. Det har jag haft massa ångest över nu senaste tiden eftersom han kommer att tillbringa 26 timmar tur och retur på tåg för 48 timmar i Gällivare. Ganska ovärt.

Så jag har bokat ny biljett och stannar där över påsken istället. Eftersom det är tre biljetter som vi inte kan avboka så handlar det nog om en del pengar, men så länge man inte vet så lider man ju inte av det :P Och vi minns inte vad vi betalade och vill inte veta heller haha! Så jag blir borta några dagar extra så nu måste jag packa lite mer, är inte klar med packningen ännu för den delen heller...

Jajajaj, nu ska jag faktiskt ta en powernap. Skriver alltid att jag ska göra det men har inte gjort det en enda gång den här veckan haha! Så nu vet nu att jag har ljugit. Ska nog sova en sväng nu hur som helst, orkar inte vara vaken helt enkelt.


En gammal bild på mitt öga, i brist på annat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0