Om ett par veckor i juli 2008

Eftersom många fortfarande frågar (och i brist på annat) tänkte jag berätta nånting för er som ni förmodligen inte visste, eftersom jag inte skrivit så detaljerat om det förut, inte vad jag minns i alla fall.. Det är hur som helst en lång historia som är rätt svår att göra kort, så läs på egen risk haha.

Jag träffade ju Christoffer genom min fd klasskompis, som var en av mina bästa kompisar typ, vi umgicks iaf väldigt mycket på den tiden (det här är ju alltså tre år sen). Hans mamma var tillsammans med en kille, vars dotter var tillsammans med Christoffer så det var därför han var i Gällivare. Ja, det är en invecklad historia, I know :P

Christoffer och Robin (som han heter) var ju rätt bekanta med varandra då, och jag åkte till byn med Linnea en sommardag i juli, haha vad töntigt det lät, men så var det iaf! Vi var i gamla skolan var det väl, med bland annat Robin och några andra killar och Linneas kusin Pernilla. Jag tror vi skulle vaka där eller nått sånt, och då pratade Robin med Christoffer i telefon men han orkade inte prata nå mer, så han slängde telefon till mig och så pratade jag med han och sen efteråt så skickade Robin mitt nummer åt han och sen träffades vi några gånger för vi blev bra kompisar eftersom vi pratade massor och skrev sms hela tiden. Eller ja, några gånger vet jag väl inte, var väl mer typ att vi sågs varje dag i en vecka eller nått.

Det roliga var att jag skulle ner till Gävle en vecka efter att vi träffats, för min lillebror skulle gå på hockeyskola där i en vecka. Meningen var att jag skulle åka ner dit med tåg efter att hockeyskolan var slut, men hade till slut bestämt mig att följa med ändå (det var innan jag träffade Christoffer). Så jag åkte ner till Gävle med pappa och lillebror, och Christoffer skulle åka hem typ en dag efter att jag kommit dit, så vi träffades där några gånger också innan jag åkte till London.

Nu såhär i efterhand har vi upptäckt att jag faktiskt träffat hans faster och hans kusin när jag var yngre, och inte bara en gång heller. Min barndomskompis pappa var tillsammans med hans faster och dom bodde tillsammans också, så jag var där ibland och lekte. Christoffers kusin kom upp dit och hälsade på nån gång så jag träffade väl henne då eller nått sånt. Världen är faktiskt ganska liten ändå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0