Studentklänning och skinnjacka

Bra död imorse ja, men Ida hade bil så jag sov till halv åtta och sen åkte vi kvart i, så vart lite stress med att hinna äta haha. Skola till tolv, direkt till körskolan och hade körlektion, sen promenera till mormor och morfar och åt en macka och fick skjuts till Gällivare.

Sov när jag kom hem för jag var sjukt trött, sen åt jag middag och har tagit det lugnt bara för min tand kändes inte jättebra efter att jag sovit, för tandköttet sväller. Igår var första natten jag sov heeela natten, så jävla skönt!!

Har hämtat ut studentklänningen idag och den satt ganska bra, fast jag tror jag ska be mormor sy in den lite baki för jag tyckte den var lite stor där, men får se sen när det närmar sig. Sen funderar jag på att fålla upp den lite, för tyckte nästan den var lite för lång. Får se hur jag gör! Fick dessutom min skinnjacka igår som min snälla pappa har beställt åt mig och den passade också. Nu vill jag ha vår!! Både skinnjackan och sommarjackan får nog följa med ner till Gävle sen tillsammans med vårjackan som jag har börjat använda nu (fast den är typ skitvarm ändå). Vill komma till ett soligt och varmt Gävle nästa vecka tack!


Klänningen som jag tänkte ha till studenten, fast den är ju självklart vit :P Det var den enklaste jag kunde hitta, för jag vill ha en jätteenkel klänning.

Nu blir det Big Brother, sen rasta hunden och så kanske skriva lite rapport. Förmodligen orkar/hinner jag inte men jag måste, usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0