Ingen rubrik här inte

Sitter hemma och tråkar sådär lite lagomt och försöker fördriva tiden. Skönt att det är sista dagen i alla fall. Om typ två timmar borde Christoffer vara hemma och då är han långledig så då kan vi umgås dygnet runt resten av tiden jag är här nere :)

Igår så tog C hem bensin från jobbet och så tankade vi 20 liter dunk innan vi åkte till Marianne och hälsa på, men när vi tankat så märkte vi att det förmodligen var 50/50 så det var alltså 10 liter diesel.... Och om ni inte vet det så är de typ de värsta man kan göra, att tanka diesel i en bensinbil. Efter vi vart hos Marianne skulle vi försöka ta oss till macken och tanka fulltank för att spä ut dieseln och jag lovar det skar fan i hjärtat när bilen knackade och hostade när vi plågade den stackaren dit. Räcergolfen verkar ha överlevt i alla fall för Christoffer kom sig till jobbet imorse :) Jävla tur var det då att vi inte tankade fulltank med dunken.

Nu ska jag ta bort nagellacket jag har och sen måla på nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0